King Kato jerks his big black 7.5 inch uncut dick

Hot black stud King Kato wanks out a huge cum load!…… Thug Boy says: Yo! Dis ur brotha King Kato Born as Virgo, thugs be shittin’ bricks when dey see me on tha streets. I’m Bi-Sexual and I like to be a Top. If ya wanna get wit dis thug ya’ll should know dat I’m Single. Ma skin’s Medium, hair’s Black, and my eyes are Brown. I stand at 5’7″, wit my weight being 156 and tha waist at 33. I kno’ fo’ sho’ ya wanna gobble down on my delicious 7.5″ Cut cock, so check it out in da

Continue reading »

Baby Star and Chaos Cartier

Baby Star gets his ass smashed by Chaos’s big black ass dick!…… Thug Boy says: Baby Star hittin up his homie from High School who he ain’t seen in a minute, so they get some catchin up to do fa sho. Yall kno there aint gon be much talk with two hot ass mafuckers like dis. Baby Star is all about getting naked and gettin his ass smashed by Chaos Cartier’s big ass dick. He’s so into it that Chaos fucks the nut right outta him. These two brothas makin a damn mess. See Baby Star and Chaos Cartier fucking

Continue reading »

Hotrod and Redd Spyda

Hotrod digs his big black dick deep into Spyda’s tight asshole!….. Thug Boy says: Redd Spyda just tryin to study but all dese brothas be hasslin him on tha phone tryin to come over cuz the brotha fine as fuck. Well Hotrod makes it over and all he wanna do is fuck and not know nottin about no goddamn books, cuz shit, he just had one hella exam and he needs to release some anxiety with his big fat thug pipe. So Redd Spyda gets his face fucked and Hotrod digs his dick deep into Spyda’s ass who loves that

Continue reading »